Informacje
Tematy pomocy
POSTANOWIENIA WSTĘPNE
Sklep internetowy 3u10.pl, dostępny pod adresem internetowym https://3u10.pl/, prowadzony jest przez IMMOQEE sp. z o.o. – prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Galeria sztuki współczesnej z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Karola Chodkiewicza 3 lok. U10) wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego NIP 521-345-53-42, REGON 141034113, KRS 0000287501
§ 1 Definicje
–Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
–Sprzedawca – osoba prawna prowadząca działalność gospodarczą wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000287501
–Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
–Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
–Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://3u10.pl/sklep
–Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
–Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
–Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
–Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
–Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
–Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
–Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
–Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
–Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
Kontakt ze Sklepem
Adres Sprzedawcy: ul. Karola Chodkiewicza 3 lok. U10, 02-593 Warszawa
Adres e-mail Sprzedawcy: galeria@3U10.pl
§ 2 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu:
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
włączona obsługa plików cookies.
§ 3 Informacje ogólne
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
§ 4 Zakładanie Konta w Sklepie
Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych Imię, Nazwisko, E-mail.
Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w formularzu rejestracji.
Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
§ 5 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
zalogować się do Sklepu;
wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”;
zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”,
wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
§ 6 Oferowane metody dostawy oraz płatności
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
a)Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniową
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a)Płatność przy odbiorze
b)Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
c)Płatności elektroniczne Przelewy24
d)Płatność kartą płatniczą. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Czas wysyłki – do 48 godzin w dni robocze.
Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
§7 Wykonanie umowy sprzedaży
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
W przypadku wyboru przez Klienta:
1) płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności od razu przy składaniu zamówienia – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
2)płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki.
3) jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
1) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
2) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
§ 8 Prawo odstąpienia od umowy
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
Szczegóły postępowania i odpowiednie formularze znaleźć można w zakładce Zwroty pod adresem https://3u10.pl/informacje/
§ 9 Reklamacja i gwarancja
Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
1) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
2) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
3) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 10 Dane osobowe w Sklepie internetowym
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
1) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
2)W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
Szczegóły dotyczące ochrany danych znaleźć można pod adresem
§ 11 Postanowienia końcowe
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.Regulamin w chodzi w życie z dniem 01.05.2022 r.
CZYM JEST POLISA 3U10?
Klienci Naszej Galerii, dokonujący płatności przez Naszą stronę automatycznie i nieodpłatnie otrzymują gwarancję na zakup i mają pewność, że gdyby dzieło okazało się falsyfikatem, nie zostało dostarczone, zostało zniszczone w części lub w całości podczas transportu lub towar jest niezgodny z opisem, nasz zespół dołoży wszelkich starań by pomóc rozwiązać problem i uniknąć straty klienta.
W uzasadnionych przypadkach zwrócimy część lub nawet całość utraconych pieniędzy.
Wszystkie kupowane u nas prace objęte są wewnętrznym ubezpieczeniem do kwoty 250.000zł.
Powyżej tej kwoty, nasz zespół, oczywiście nadal będzie starał się pomóc rozwiązać trudną dla Inwestora sytuację.
Warunki otrzymania polisy 3U10:
Przeprowadź i zakończ transakcję przez jedną z form dostępnych na naszej stronie. Kup Teraz, Złóż Ofertę, Złóż Ofertę (podczas aukcji).
Zawiadom nasz zespół o zaistniałym problemie gdy:
– towar jest niezgodny z opisem – do 7 dni od momentu zakupu.
– towar nie został dostarczony – do 14 dni od momentu zakupu.
– jeśli masz wątpliwości dotyczące autentyczności zakupionej pracy, brakuje podpisu autora, certyfikat nie został dostarczony wraz z towarem – do 180 dni od momentu zakupu.
Przez moment zakupu rozumie się dzień, w którym dokonano płatności.
Zgłaszając do naszego zespołu problem, opisz go i wyślij zdjęcia pracy, jeśli uległa uszkodzeniu (w tym również w trakcie dostawy).
Jeśli uszkodzone jest opakowanie, po zrobieniu zdjęcia odeślij paczkę do naszego zespołu. Nie otwieraj uszkodzonego towaru.
Jeśli w celu opłacenia transakcji użyłeś innej metody płatności niż dostępne na naszej stronie (PayU, wire transfer) nasz program ochrony nie obejmuje tego zakupu.
Co obejmuje polisa:
– uszkodzenie w części lub w całości dzieła podczas transportu, które nie zostało uwzględnione w opisie,
– brak lub zniszczenie certyfikatu autentyczności podczas transportu,
– zaginięcie towaru potwierdzone oficjalnie przez firmę przewozową,
– dzieło jest nieautentyczne, mimo, że zostało opisane jako autentyczne,
– towar ma inne wymiary niż opisane na naszej stronie.
Czego nie obejmuje polisa:
– obraz różni się nieznacznie kolorem od prezentowanego na naszej stronie,
– towar ma cechy widoczne z bliska, których nie dało się zauważyć na zdjęciu. np: widoczne pociągnięcia pędzla czy małe zadrapania, mimo, że nie wspomniano o nich w opisie,
– wszelkie problemy obejmujące płatności dokonane poza naszą platformą dostępną na stronie,
– opóźnienia transportu z przyczyn leżących po stronie firmy przewozowej,
– minimalne różnice w wymiarach, nie mające znaczenia dla wartości dzieła,
Gwarancja autentyczności:
Wszystkie prezentowane na naszej stronie prace objęte są gwarancją i w przypadku gdy stwierdzono, że dzieło nie jest autentyczne, autorem jest ktoś inny niż opisany lub w opisie zawarte były nieprawdziwe informacje, mające znaczny wpływ na spadek wartości dzieła – Inwestor ma 180 dni aby zareklamować towar i skorzystać z przysługującego mu prawa zwrotu towaru lub wpłaconych środków. W części lub w uzasadnionych przypadkach w całości.
Może się zdarzyć, że autor sam błędnie opisze swoją pracę, poda inną datę powstania dzieła niż prawdziwą. W takiej sytuacji, gwarancja nie obejmuje dzieła ale Nasz Zespół udzieli pomocy poszkodowanemu Inwestorowi w uzyskaniu zadośćuczynienia.
JAK CZĘSTO ORGANIZOWANE SĄ AUKCJE?
Aukcje dzieł sztuki w 3U10 organizowane są kilka razy w roku. O każdej informujemy z wyprzedzeniem w dziale AKTUALNOŚCI oraz na portalach społecznościowych.
Jeśli chcesz być na bieżąco, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera.
RODZAJE PROWADZONYCH AUKCJI
Galeria 3U10 jest organizatorem aukcji otwartych odbywających się fizycznie w siedzibie Galerii oraz aukcji internetowych, prowadzonych przez stronę AUKCJE znajdującą się na naszym portalu.
Podczas aukcji prowadzonej w siedzibie Galerii obowiązują następujące zasady:
– do udziału w licytacji nie jest wymagana wpłata vadium.
– Uczestnicy zainteresowani licytacją, którzy nie mogą przybyć na miejsce, mają możliwość złoże nia oferty kupna (z oferowanym limitem ceny) w dniach poprzedzających aukcję, do momentu jej rozpoczęcia. W takiej sytuacji w imieniu uczestnika w licytacji udział weźmie pracownik Galerii, przy czym wysokość oferowanej najwyższej ceny jest informacją poufną.
– w aukcji można brać również udział drogą telefoniczną pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia zamiaru tej formy uczestnictwa.
– zlecenia z podanym limitem ceny oraz zgłoszenia chęci telefonicznego udziału w aukcji
przyjmowane są najpóźniej do 24h przed rozpoczęciem licytacji.
Galeria zastrzega, iż nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne podczas połączenia telefonicznego.
– Aukcję prowadzi osoba upoważniona – aukcjoner.
– przed rozpoczęciem aukcji, obiekty będące przedmiotem licytacji są udostępnione uczestnikom w katalogu zwanym “wystawą przedaukcyjną”.
– Galeria zwraca uwagę i zaleca by przed przystąpieniem do aukcji i licytacji, uczestnicy szcze gółowo zapoznali się z dziełem przed dokonaniem zakupu.
– licytacja rozpoczyna się od ceny wywoławczej podanej w katalogu. Większość obiektów posiada cenę gwarantowaną, poniżej której obiekt nie może zostać sprzedany bez zgody właściciela.
– aukcjoner może sam składać oferty, kolejne lub w odpowiedzi na oferty uczestników, aż do poziomu ceny rezerwowej.
– zwyczajowe postąpienie podczas licytacji wynosi 10% wartości ceny wywoławczej.
W indywidualnych przypadkach wartość ta może zostać zmieniona. O wysokości postąpienia ostatecznie decyduje aukcjoner.
– Licytacja kończy się wraz z trzecim uderzeniem młotkiem przez aukcjonera i wygłoszenia słowa “sprzedane”
– W sytuacji spornego zakończenia licytacji, do aukcjonera należy prawo rozstrzygnięcia sporu lub ponowienia licytacji.
UCZESTNIK AUKCJI
W aukcjach, udział mogą brać wszystkie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne, nie posiadające osobowości prawnej ale posiadające zdolność prawną.
UCZESTNIK AUKCJI ONLINE
Aby wziąć udział w aukcji organizowanej na stronie internetowej 3U10, należy się zarejestrować, korzystając z panelu logowania znajdującego się w prawym górnym rogu witryny.
Cały proces rejestracji zajmie ok. 2 minuty.
Uczestnikiem może zostać każda osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne, nie posiadające osobowości prawnej ale posiadające zdolność prawną.
SKŁADANIE OFERT
Składając ofertę niezależną lub podczas aukcji zostaniesz poproszony o dokonanie płatności kartą kredytową a kwota przeznaczona na zakup zostanie zablokowana na Twojej karcie.
Po złożeniu oferty/zakupie, w ciągu 72 godzin zostaniesz poinformowany czy oferta została zaakceptowana przez sprzedającego, została przebita ofertą innego Inwestora czy odrzucona.
Składając ofertę możesz wpisać dowolną kwotę, którą chcesz na to przeznaczyć. Nie ma górnego ani dolnego limitu oferowanej ceny.
Oferty składane w aukcjach na naszej stronie, mogą być składane zarówno w złotówkach, dolarach amerykańskich jak i euro. System automatycznie przelicza walutę a kalkulacja oparta jest o aktualny kurs rynkowy, aktualizujący się co 5 sekund.
Jeśli Twoja oferta została zaakceptowana, środki z Twojej karty zostaną automatycznie pobrane a my poinformujemy Cię o udanym zakupie, przygotujemy towar do wysyłki i zamówimy kuriera.
W następnym etapie, zostaniesz poinformowany o przyjęciu przesyłki przez firmę przewozową i otrzymasz możliwość śledzenia.
Jeśli Twoja oferta została przebita przez wyższą ofertę innego Inwestora, poinformujemy Cię o tym a zablokowane środki zostaną zwolnione z karty kredytowej. Możesz złożyć ofertę ponownie.
Jeśli Twoja oferta została odrzucona, poinformujemy Cię o tym fakcie i o przyczynie. Zablokowane środki na karcie kredytowej zostaną automatycznie zwolnione.
Uwaga : Wiadomości dotyczące składanych ofert otrzymasz tylko z naszego adresu mailowego aukcje@3u10.pl.
Jako klient 3U10 masz do wyboru kilka metod dostawy dzieła.
– Odbiór osobisty
– Odbiór przez osobę upoważnioną
– Kurier
CZAS DOSTAWY
Przewidywany czas dostawy zwykle wynosi kilka dni, jeśli miejsce docelowe znajduje się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Podajemy go osobno dla każdej oferty i wyświetlamy jako konkretną datę, przedział dat lub liczbę dni w kilku miejscach na różnych etapach zakupu.
KOSZT DOSTAWY
Cena dostępnej w ofercie przesyłki kurierskiej, ustalana jest indywidualnie przez system w zależności od gabarytów paczki i odległości między Galerią a miejscem docelowym dostawy.
Koszt opakowania pokrywany jest przez Galerię.
Cenę wysyłki sprawdzisz podczas finalizacji zakupu.
JAK ŚLEDZIĆ PRZESYŁKĘ?
Po udanej transakcji, dzieło zostanie spakowane przez pracownika Galerii a firma kurierska powiadomiona o zleceniu. Po odebraniu paczki przez kuriera, wyślemy do Ciebie link i numer do śledzenia paczki w drodze.
UBEZPIECZENIE PRZESYŁKI
Podczas finalizacji zakupu, będziesz mógł dodatkowo, odpłatnie ubezpieczyć przesyłkę u przewoźnika. Niemniej, transakcje, które spełniają warunki wymienione w dziale “Polisa 3U10” objęte są ubezpieczeniem wewnętrznym od uszkodzeń w transporcie i zaginięcia paczki.
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Sklepu;
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”;
- zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
- jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
a)Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniową - Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a)Płatność przy odbiorze
b)Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
c)Płatności elektroniczne Przelewy24
d)Płatność kartą płatniczą. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068. - Czas wysyłki – do 48 godzin w dni robocze.
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- W przypadku wyboru przez Klienta:
1) płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności od razu przy składaniu zamówienia – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
2)płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki.
3) jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia. - W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
1) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
2) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
- W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
- Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od transakcji z przyczyn niezależnych.
- Potwierdzeniem transakcji jest mail potwierdzający.
PŁATNOŚCI
Wszystkie płatności dokonywane przez nasz system, obsługiwane są przez platformę PayU.
Płatności możesz dokonać za pomocą karty kredytowej lub przelewem błyskawicznym.
Realizujemy płatności dokonywane w PLN, USD i EUR.
Podatek Vat, cło, opłata importowa, są przeliczane automatycznie przez współpracujący z nami serwis xxx i doliczane do ceny końcowej podczas dokonywania płatności.
Jeśli jesteś zwolniony z podatku Vat, cła lub innych opłat, prosimy o kontakt z naszym zespołem pod adresem platnosci@3u10.pl. Zostaniesz poproszony o przedstawienie dokumentu potwierdzającego zwolnienie z opłaty.
Należy pamiętać, że w przypadku opłat związanych importem lub eksportem poza granice Polski, faktury z firm przewozowych zostaną wystawione na rachunek kupującego.
Kwota podana w okienku “KUP” lub “ZŁÓŻ OFERTĘ” jest ceną za dane dzieło i nie obejmuje podatku ani cła, które doliczane są podczas dokonywania płatności przez naszą platformę.
Jeśli jesteś zainteresowany oprawieniem dzieła, nasz zespół zajmie się tym a cena oprawy zostanie doliczona do ceny końcowej.
Jeśli masz pytania dotyczące płatności, zwróć się o pomoc do naszego zespołu pod adresem platnosci@3u10.pl.
ZWROTY I REKLAMACJE
ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
Każdy klient ma prawo zwrotu lub wymiany produktów kupionych w Galerii 3U10 o ile zakup dokonany był poza lokalem Galerii
Poniżej przedstawiamy kilka prostych kroków jak dokonać zwrotu zakupionego u nas produktu:
Poinformuj obsługę Galerii o zamiarze zwrócenia zakupionego towaru
Warunkiem koniecznym uznania zwrotu jest poinformowanie o tym fakcie obsługi Galerii w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Możesz skontaktować się z nami na kilka sposobów:
- Kontakt telefoniczny (numery telefonów umieszczone są na tej stronie)
- Wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego dostępnego na stronie pod adresem: www.3u10.pl/kontakt
- Wysyłka maila na adres: galeria@3u10.pl
Pamiętaj, aby zwrócić towar, należy przedstawić nam jego dowód zakupu (np. fakturę VAT, potwierdzenie zamówienia z numerem lub paragon) i przekazać nam informację o jego numerze.
Pobierz i wypełnij formularz zwrotu towaru
W celu przyspieszenia procedury zwrotu pobierz i wypełnij formularz dostępny po kliknięciu poniższego odnośnika: wzór Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Wypełniony formularz Oświadczenie o odstąpieniu od umowy dołącz do przesyłki lub wyślij na nasz adres email: galeria@3u10.pl
Wyślij przesyłkę na nasz adres
Po poinformowaniu obsługi sklepu internetowego o chęci zwrotu (odstąpienia od umowy kupna sprzedaży) zakupiony towar należy wysłać na adres firmy:
Galeria 3u10
ul. Jana Karola Chodkiewicza 3 lok U10
02-593 Warszawa
Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i będzie on prawdopodobnie sprzedawany ponownie – postaraj się zadbać o dobre zabezpieczenie przesyłki oraz stan opakowania.
Poniżej przedstawiamy informacje związane z prawem do zwrotu zakupionego towaru:
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Zwracane produkty należy odesłać maksymalnie do 14 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy, postępując zgodnie z krokami przedstawionymi w dalszej części regulaminu.
- Produkty podlegające zwrotowi nie mogą nosić śladów użytkowania ani uszkodzeń mechanicznych pochodzenia zewnętrznego.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas – Galeria 3u10 ul. Jana Karola Chodkiewicza 3 lok. u10,
Tel. +48 500 419 251; galeria@3u10.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). - Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres e-mail: galeria@3u10.pl
- . Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od Państwa zwracany towar, w stanie kompletnym i bez śladów użytkowania. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Koszty związane z dostarczeniem do nas zwracanego towaru ponosi zawsze Konsument i nie są przez nas zwracane.
- Powyższa możliwość odstąpienia od umowy dotyczy tylko Konsumentów (osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową), nie dotyczy natomiast firm.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi, kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta
KOSZT WYSYŁKI W PRZYPADKU REKLAMACJI
KIEDY OTRZYMASZ ZWROT PIENIĘDZY
Nasza Galeria posiada w swojej ofercie również sztukę cyfrową w postaci NFT (Non-fungible tokens). Sprzedawane dzieła oparte są o rynek OpenOcean (najbezpieczniejszy na świecie protokół do handlu nft.)
Zespół Galerii prowadzi staranną analizę rynku sztuki i prognozę dla najbardziej obiecujących artystów. Wychodząc naprzeciw naszym Klientom, stworzyliśmy kategoryzację, która ułatwia poruszanie się po zbiorach artystów i ich dzieł w poszukiwaniu inwestycji odpowiadającej oczekiwaniom.
CZYM JEST WSKAŹNIK 3R?
To dynamiczny, oparty na autorskiej formule współczynnik będący syntezą kilku składników, świadczących między innymi o wzroście popularności, wartości, podłoża ekonomicznego i trendów opracowanych przez specjalistów sztuki, ekonomii i finansów Galerii 3U10.
3RA – kategoria dzieł, których potencjalny wzrost wartości przy krótkim horyzoncie inwestycyjnym może przekroczyć 50% w skali roku.
3RB – To dzieła o potencjalnym wysokim wzroście na poziomie 50%, przy dłuższym horyzoncie 5-10lat.
3RC – Katergoria dzieł, których wartość systematycznie rośnie i jest stabilna. Przy inwestycji długoterminowej, powyżej 10 lat prognoza przewiduje tu wzrost wartości na średnim poziomie 15% rocznie.
Skąd mam pewność, że dzieło, które chcę kupić jest autentyczne?
Galeria 3U10 dokłada wszelkich starań aby pozostać wiarygodnym partnerem. Dzieła prezentowane przez nas na aukcjach i w komisie zostały sprawdzone przez specjalistę a dane artysty potwierdzone. Do każdego dzieła dołączany jest Certyfikat Autentyczności.
Klient Galerii ma zawsze możliwośc dostępu do informacji o dziełach w tym autentyczności, pochodzenia, stanu fizycznego itp. Pytania do Galerii należy kierować za pomocą formularza kontaktowego lub bezpośrednio na adres galeria@3u10.pl Informacji udzielamy w miarę możliwości w ciągu doby od złożenia zapytania.